|
מהו מועדון החברים וכיצד מצטרפים?
|
ההרשמה למועדון הלקוחות הינה כמובן בחינם
והרישום מתבצע במהירות.
הצטרפות למועדון החברים מעצים את חווית הקניה
ומקנה יתרונות רבים שזכאים להם רק חברי המועדון,
למשל: *אפשרות להשתתף במבצעי האתר
*קבלת מתנה ליום ההולדת
*קבלת עדכונים בנוגע למבצעים והנחות באתר
*אפשרות מעקב אחרי ההזמנות
*ועוד.....
ליחצו להרשמה חינם למועדון הלקוחות
|
|
|
מהי מדיניות החלפת התכשיט באתר?
|
מדיניות ההחלפה של האתר מאפשרת להחליף תכשיטים תוך 30 ימים, דבר המסייע לכם למצוא את התכשיטים המתאימים לכם ביותר, מבלי להתפשר על דבר.
ניתן להחליף פריט שנרכש באתר זה בכל עת ממועד ביצוע ההזמנה ועד לתום 30 יום ממועד האספקה או ממועד קבלת אישור העסקה, לפי המאוחר, וזאת במידה ולא בוצע בו כל שימוש, ולא הורדה המדבקה המצורפת לפריט.
ביטול הזמנה יתבצע ע"י הודעת דוא"ל לכתובת contact@taclick.co.il בליווי הודעה טלפונית לשירות הלקוחות שלנו 052-4433555.
פרטים מלאים ניתן למצוא בתקנון האתר.
|
|
|
מהם גדלי התכשיטים?
|
אנו בתכשיט בקליק מבינים את המורכבות בקניית תכשיט דרך הרשת,
ולכן דאגנו לצלם את התמונות באיכות גבוהה על מנת להמחיש את התכשיט.
הגדלים של התכשיטים המוצעים באתר הינם סטנדרטים,
ולרוב גודל התכשיטים קבוע אלה אם כן ישנם מידות שונות בתיאור התכשיט.
אורך שרשראות:
סטנדרטי - 42 ס"מ
ניתן להתאים גם לגדלים נוספים לדוגמא: 45 ס"מ, 50 ס"מ, 55 ס"מ, 60 ס"מ ...
אורך צמיד יד:
סטנדרטי - 19 ס"מ
ניתן להתאים גם לגדלים נוספים לדוגמא: 21 ס"מ, 25 ס"מ...
אורך צמיד רגל:
סטנדרטי - 25 ס"מ
ניתן להתאים גם לגדלים נוספים לדוגמא: 27 ס"מ, 30 ס"מ...
עגילי ג'יפסי:
גודל חישוק - 2 ס"מ
ניתן להתאים לחישוק 3 ס"מ ו 4 ס"מ
עיצוב תכשיט בהזמנה אישית:
רוצה להכניס שינויים בתכשיט? רוצה תכשיט ייחודי ומקורי?
ניתן ליצור עמנו קשר בשירות לקוחות ולעצב את התכשיט על-פי העדפותיכם
(שינוי אורך, שינוי סדר האבנים, התליונים וכו'),
ליחצו על צור קשר (צרפו את מס' קוד התכשיט)
ומעצבי התכשיטים שלנו ישמחו להתאים לך את התכשיט המושלם.
|
|
|
מה זה "כרטיס מתנה"?
|
כרטיס המתנה שלנו מציע לכם דרך מקורית ונוחה להעניק ואף לקבל מתנות איכותיות וייחודיות.
בכרטיס המתנה ניתן לבחור סכום קניה (מ- 50 ₪ ועד 500 ₪)
ובצירוף כרטיס ברכה אישי ומעוצב נשלח כרטיס המתנה למקבלת המתנה
(לבחירתכם- משלוח במייל או בדואר).
הכרטיס נשלח בצירוף קוד הקופון על סך הסכום אותו בחרת,
וכך בוחרת מקבלת המתנה את התכשיט האהוב עליה.
לפרטים נוספים היכנסו ל "כרטיס מתנה"
|
|
|
איך ניתן לעקוב אחרי הזמנה?
|
לאחר ביצוע ההזמנה מקבל הלקוח מספר הזמנה
(מופיע גם בשלב האישור הסופי בתהליך הרכישה, וגם נשלח למייל)
בכל פנייה לשרות הלקוחות יציג הלקוח את מספר ההזמנה שקיבל.
בנוסף, לקוח רשום יכול לעקוב באתר בלחיצה על "ההזמנות שלי" בסטטוס ההזמנות אותן ביצע באתר, וכך יכול לעקוב אחרי ההזמנה בכל זמן ובכל מקום.
סטטוסים קיימים - "ממתין לטיפול", "בטיפול", "נשלח ללקוח", "בוטל".
|
|
|
איך ניתן להתעדכן על מבצעים והנחות באתר?
|
באתר מתפרסמים מבצעים במשבצת "מבצעים במחיר מיוחד בשבילך" ובמשבצת "מבצעים נוספים", המבצעים וההנחות מתעדכנים לעיתים קרובות.
כל לקוח שנרשם לאתר יכול לבחור אם יש ברצונו לקבל מידע ועדכוני מבצעים והנחות, קולקציות חדשות, קמפיינים וקופונים על ידי אפשרות לקבלת דיוור בדואר אלקטרוני ו\או קבלת עדכונים ב- sms היישר לטלפון הנייד, וכך להישאר תמיד מעודכן.
|
|
|
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?
|
כן, ניתן לבצע הזמנה טלפונית.
בשלב מילוי הפרטים בתהליך הרכישה בתוך משבצת "פרטי תשלום"
ניתן לסמן – "מעדיף למסור פרטים בטלפון" ולאשר הזמנה בכפתור "בצע הזמנה",
נציג שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר להשלמת הפרטים ולביצוע הרכישה.
|
|
|
מהם אמצעי התשלום באתר?
|
התשלום עבור רכישת פריטים באתר יתבצע, אך ורק, באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין.
אנו מכבדים את כרטיסי האשראי- ישראכרט, מאסטר כארד, ויזה ואמריקן אקספרס.
ניתן לבצע גם עסקה טלפונית.
במידה ויש שאלות נוספות נציגי השירות הלקוחות ישמחו לעזור.
|
|
|
האם האתר מאובטח?
|
אתר "תכשיט בקליק" חרת על דגלו לאפשר לציבור לקוחותיו רכישה מאובטחת ומסחר הוגן, תוך הקפדה על שמירת הפרטיות של כל לקוח ולקוח.
אנו משתמשים בשילוב של טכנולוגיות אבטחה, נוהלי אבטחה ואמצעים ארגוניים כדי להגן על המידע האישי שלך מפני גישה, שימוש או גילוי בלתי מורשים.
כאמור, אנו מקדישים משאבים ונוקטים אמצעי אבטחה שונים למניעת חדירה לבסיס הנתונים ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים.
הנתונים מוגנים באמצעות טכנולוגיית הצפנה SSL.
|
|
|
מה כוללת האחריות על התכשיטים?
|
האחריות הניתנת לכל תכשיט הנרכש באתר היא ל – 3 שנים.
התכשיטים נשלחים לאחר שעוברים תהליך בקרת איכות קפדני.
עם זאת, במקרה בו התכשיטים אותם הזמנת לא היו תקינים מכשל של בית העסק, עליך ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו על מנת שנחליף את התכשיט הפגום, במידה ועומד בתנאי האחריות.
לפרטים נוספים ניתן לעיין בתקנון האתר.
|
|
|
מהי מדיניות ביטול רכישה והחזרת פריטים?
|
ניתן לבטל רכישת פריט שנרכש באתר זה בכל עת ממועד ביצוע ההזמנה ועד לתום 30 יום ממועד האספקה או ממועד קבלת אישור העסקה, לפי המאוחר, וזאת במידה ולא בוצע בהם כל שימוש, ולא הורדה המדבקה המצורפת לפריט.
ביטול הזמנה יתבצע ע"י הודעת דוא"ל לכתובת contact@taclick.co.il בליווי הודעה טלפונית לשירות הלקוחות שלנו 052-4433555.
באחריות הלקוח שההזמנה המבוטלת תישלח לבית העסק באריזתו המקורית וללא פגם ו/או בלאי בו, בצירוף החשבונית המקורית.
ישנה אפשרות זיכוי בקבלת קופון לרכישה באתר, השווה לסכום הפריטים שנרכשו.
פרטים מלאים ניתן למצוא בתקנון האתר.
|
|